„Wprowadzam nieprzyjaźń między ciebie i niewiastę, pomiędzy potomstwo twoje a potomstwo jej: ono zmiażdży ci głowę, a ty zmiażdżysz mu piętę”.(Rdz 3,15)
Pobierz plik
POTOMSTWO NIEWIASTY
Rozpoczniemy nasze spotkanie w Łebie, takie dłuższe spotkanie.
Ostatnie dłuższe spotkanie mieliśmy na Szrenicy i to dosyć dużo, bo było 33 godziny.
A w tej chwili mamy też bardzo ważne spotkanie; niezmiernie ważne, ponieważ jest to czas kiedy rozpoczęło się właściwie trzecie biada.
Właściwie może nie wszyscy wiedzą, co to znaczy trzecie biada. Apokalipsa św. Jana przedstawia siedem trąb, które dotkną świat. Piąta trąba, to już się nazywa pierwsze biada. Szósta trąba, to jest drugie biada, a siódma trąba jest to trzecie biada. Więc cztery trąby to są powiedzmy zwykłe trąby, ale już od piątej trąby to już jest pierwsze biada, drugie biada i trzecie biada.
I w tej chwili jesteśmy w okresie trzeciego biada. Trzecie biada rozpoczęło się właściwie dokładnie 10 dni temu, tj. 1, 2 września. Dało się już odczuwać bardzo wyraźnie jego działanie około dwóch tygodni wcześniej.
Ale czym jest to trzecie biada?
To jest istotne to o czym rozmawiamy; istotne dlatego, bo to jest bezpośrednio związane z rozwojem wewnętrznym, duchowym człowieka, a jednocześnie także z nasileniem się ilości osób, które korzystają z pomocy psychiatrów i psychologów, dlatego że dzieją się z nimi rzeczy, których nie są w stanie pojąć. Rozpadają się ich osobowości, rozpada się ich stan psychiczny, nie rozumieją, zaczynają doświadczać jakichś stanów psychicznych, depresyjnych, emocjonalnych, które nagle się w nich pojawiają. Tak jak nagle się pojawia trzecie biada, tak nagle się pojawiają te stany. To nie znaczy, że nagle się one w nich pojawiły, bo wcześniej ich nie było; one zawsze były, tylko zostały odsłonięte w tym czasie.
I proszę zauważyć, trzecie biada mówi o tej sytuacji, że musi zginąć – zostać usunięte, dwie trzecie człowieka. Ja dlatego mówię dwie trzecie człowieka, ponieważ w tłumaczeniu jest napisane, że to jest dwie trzecie ludzkości. Ale to nie chodzi o ludzkość, to nie chodzi o dwie trzecie ludzkości, to chodzi o dwie trzecie człowieka. Co to oznacza?
Nawet te dwie trzecie człowieka, to jest więcej niż dwie trzecie ludzkości, bo nie chodzi tutaj o liczebność ludzi na planecie, tylko chodzi o całkowicie inną rzecz. Człowiek z punktu widzenia duchowego, ale jednocześnie i psychologicznego, składa się z trzech części.
Jest to część emocjonalna nazywana w Ewangelii ogrodami. Bardzo wiele osób, a właściwie ogromna ilość ludzi, ogromna ilość ludzi, właściwie to są wszyscy ci, którzy do końca nie poznali prawdy o Ewangelii, uważają że Ewangelia w ogóle, ale to w ogóle, nie mówi nic o podświadomości. To jest okropny, kardynalny błąd, dlatego że Ewangelia mówi tylko o podświadomości.
A właściwie może nie tylko o podświadomości, ale skierowana jest głównie do przestrzeni podświadomości, aby ona została całkowicie usunięta, a właściwie nie – usunięta, ale – zaopiekowana. I przeczytam państwu werset, co się dzieje z podświadomością, wtedy kiedy Duch Boży, Bóg Ojciec zajmuje się właśnie tą przestrzenią.
O podświadomości jest napisane w 27 rozdz. Księgi Izajasza od wersetu 1 do 6. I proszę posłuchać co jest napisane o podświadomości, gdzie zajmuję się nią Murphy i wielu innych zajmuje się podświadomością, mówiąc różnego rodzaju dziwne rzeczy o podświadomości, Freud opowiada różne dziwne rzeczy o podświadomości. A podświadomość jest przeznaczona – właśnie do czego?
Proszę co Bóg mówi o podświadomości, jaki jest jej los, mówi w taki sposób: „W ów dzień”. Czyli kiedy uwierzycie i poznacie Mnie, staniecie się dziećmi, synami Moimi, kiedy uwierzycie w pełni.
Iz 27: 1 W ów dzień Pan ukarze swym mieczem twardym, wielkim i mocnym,
Lewiatana, węża płochliwego, Lewiatana węża krętego; zabije też potwora morskiego. 2 W ów dzień [powiedzą]: Winnica urocza! – podświadomość.
2 W ów dzień: Winnica urocza! Śpiewajcie o niej!
3 Ja, Pan, jestem jej stróżem; podlewam ją co chwila,
by jej co złego nie spotkało, strzegę jej w dzień i w nocy.
4 Nie czuję gniewu. Niech Mi kto sprawi [w niej] ciernie i głogi!
Wypowiem mu wojnę, spalę je wszystkie razem!
5 Albo raczej niech się uchwyci mojej opieki,
i zawrze pokój ze Mną, pokój ze Mną niech zawrze!
Czyli tutaj Bóg mówi: Ja sam wezmę ją w opiekę, wy nie jesteście w stanie nad nią zapanować. Nie jesteście w stanie nic uczynić z nią, ale Ja tak. Ale to nie znaczy, że nie dałem wam drogi, aby nad nią zapanować.
Powiedziałem: Trzymajcie się prawa miłości i proroków, oni mówią o Mnie. Kiedy będziecie Mnie wybierać, Ja was uratuję – czyli zaopiekuję się winnicą uroczą. Zaprowadzę w niej pokój, zaprowadzę w niej swoje panowanie. Rosą z nieba będę ją zraszał codziennie, aby nic złego jej się nie stało, będę w dzień i w nocy jej pilnował. I kto by chciał zrobić jej krzywdę, wojnę mu wytoczę i spalę razem ze wszystkim, ale wolałbym żeby ze Mną pokój zawarli.
Całość wykładu można pobrać w załączonym pliku.
Pobierz plik